Selamat Hari Graduasi!~

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::



Halluuuuu!~
bulan 8 dah sampai penghujungnyaa.
bulan 9 pun dah start berkira-kira


cerita ni lagi laaa dah terlalu basi.
acara throwback jelah ni.
dah almost sebulan lebih dah berlalu.
aku dok laaa tunggu gambar atas pentas ni xsampai2 lagi.
sadis betul.

lama betul nak tunggu hari graduasi ni.
sampai dah xde hati nak gie.
ada laaa lebih kurang dalam setahun lebih. 
kawan aku yang kawin sampai anak dah nak pandai jalan dah.

Tahniah korang!~
classmate.
housemate.
roomate.

terima kasih untuk moment yang indah sepanjang 2 tahun nie.
jangan risau. bagi aku semua moment2 yang indah je.
yang xindah dah simpan dalam poket.
cuma moment yang indah je terlekat dalam memori.
gituuuhhh!~
terima kasih tunjuk ajar.
terima kasih untuk semuanya.
xtahu dah nak ucap terima kasih yang macam mana lagi.
sama ada dalam gambar atau luar gambar.
terima kasih untuk semuanya.



orang yang paling banyak bagi semangat.
masa susah atau senang.
manusia yang xpernah jemu doakan dari dulu sampai sekarang.
manusia yang xpernah tahu apa makna penat.
terima kasih.
terima kasih untuk segalanya.
xterbalas rasanya segala perah keringat.
telan segala tohmahan.
telan segala pahit.
yang aku tahu. aku bukan anak yang baik sebab aku xpernah dengar kata.


abah suruh amik farmasi.
aku amik accountancy.
abah kata xyah kerja kat sini.
aku tetap kat sini xberhenti2.
they still accepted.
xnak cerita banyak sebab xmampu.
semoga Allah beri mereka kesenangan dunia akhirat.


Terima kasih jugak jadi penguat dan pemberi nasihat tentang kehidupan dunia mahupun akhirat.
so much kindness until dont know how to repay.
may Allah bless your life dunya akhirah.
nothing much i can do.
thank you.
ewaaahhh.
terharu x?
hahahaha

geng-geng ibu.
terima kasih.
terima kasih sebab doakan kiteorang berjaya dunia akhirat.
terima kasih untuk sokongan yang padu untuk kami berdua.
ewaahhhh.
then, baru perasan. sorang je yang single kat situ.
gituhhhh!~


one happy family.
kecian nini.
selalu xde.
abah kata

"jangan risau. walau jauh mana tempat belajar anak-anak. abah tetap akan datang masa graduasi jika diizin Tuhan"


memang rasa macam nak sambung belajar lagi.
inshaaAllah ade rezeki lain nanti.
kita utamakan ape yang lebih utama sekarang nie.


Terima kasih semua.
bunga-bungaan.
ucapan.
kata-kata.
semuanya.
terima kasih.

untuk kawan kopi kita
terima kasih sudi datang.
terima kasih untuk bunga yang banyak kuntumnya.
terselit seribu satu makna.
aku tau kau sayang aku.
wakakakakakaka


Tahniah untuk anak abah lagi sorang.
tahniah sebab berjaya genggam segulung ijazah.
ape kaku sangat ni ayat aku.
hahahaha
yang penting tahniah laaa kak.

partner tido.
partner katil sebelah.
kawan makan.
kawan nangis.
kawan buat benda gile.
partner buat bising dalam bilik.
sampai semua orang lari gie bilik lain.
really sorry.
kecian dieorang. disebabkan kebisingan yang melampau-lampau.
tapi jangan risau.
aku tetap pemalu orangnya.


alhamdulillah.
officially graduated!~
yeaaaa!~
mak kita kata dah boleh kawin.
hahhahaa


walaupun ada yang lupa.
aku xkan pernah lupa sesiapa yang ingat.

akhirnya.
terlaksana impian aku.
hahahaha
kira impian menjadi kenyataan sangat nieh.

okeylah.
got to go!

Terima Kasih!

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~