Terkejut...

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


Halluuuuu!~
Yeaaaaaaa. dah hari jumaat.
esok cuti. dan cuti dan cuti. dan cuti.
xplan pun amik cuti panjang sebab akhir tahun nanti nak amik cuti panjang.
wakakakakaka


tak lah panjang mana pun.
dalam sehari dua je plan nak minta cuti.
aku kan pekerja contoh yang baik.
bukan sesuka cuti.
poyonya!

sebenarnya aku pun x plan nak update pape entry hari ni.
saje nak tengok bape orang yang dah baca entry before nie.
sebab ade laaa share jugak kat facebook.
aku memang syak.
dieorang yang like tu memang xbaca.
mostly yang like tu orang2 yang aku abadikan ucapan khas untuk mereka.
nampak kan?
hahahahhaa
mata, gerak hati aku nie memerhati je korang tau!

xpelah. bukan aku kisah sangat pun.
aku saje nak abadikan kenangan dalam nie
cliche!

benda yang buat aku membuak-buak nak update sebab.
entry tujuh tahun nie ramai pulak yang baca.




bagi blogger popular xramai mana.
tapi bagi aku ramai sebab aku xde share entry ni kat mana-mana.
memang aku simpan sorang-sorang kat sini.

berdebar terus jantung aku.
cepat2 bukak semula apa yang aku dh tulis.
hahahahahaha
fuhhhh!~
nasib baik masih dasar je.
kalau dalam-dalam habis aku.
cari nahas.
memang cari nahas.
nak update blog sendiri pun kena berhati-hati.
yelah. kita hidup bermasyarakat kan.
hablum minanas tu kena jaga juga.

xkisah lah kat mana sekali pun.
blog ke face to face ke facebook ke.
semua kena jaga.
sebab kita duduk atas muka bumi ni memang berurusan dengan manusia.
buat salah dengan Allah boleh bertaubat.
taubat nasuha.
kalau dengan manusia.
memang kena minta maaf dengan manusia itu sendiri.
jenis manusia macam aku. susah jugak tuh.
hahahahaa
xdelah aku manusia yang boleh consider.
depends on situation.
susah betul jadi manusia keras hati nie.

aku bukan xboleh terima pun orang nak gurau kasar.
boleh je.
cuma.
ada beberapa keadaan buat aku benci orang tu.
aku akan benci kat dia.
sampai nak tengok muka pun aku dah menyampah.
jahat kan aku.
so, jangan lah jadi macam aku.
hahahahahaa

banyak sangat dah aku melalut.
okeylah.
got to go!


meh nak bagi teaser teaser sikit!




cuci lah mata untuk dua tiga keping.
masih dalam edit gambar lagi.


semoga terus rajin!~
hahahahaha



Bye!
Terima Kasih!

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~